No t'oblidis de reservar plaça per les activitats dirigides i el carril piscina!!


  TREBALL FUNCIONAL/ INTERVALS  

És l'ús dels exercicis que impliquen moviments multi-articulars de tot el cos preparant-lo d'una forma més segura i eficient. La seva característica principal és que s’estructuren en intervals de temps on es combina activitat aeròbica, anaeròbica i/o resistència muscular amb l'ajuda de material funcional o amb el propi pes del cos.

 

FPA TRAINING  

És un programa d'entrenament funcional en el qual es treballen les principals qualitats físiques de l'individu. Tot el treball es desenvolupa d'una manera dinàmica, senzilla i efectiva.

 

INTERVAL/ H.I.I.T./ TABATA(*)

Són entrenaments amb intervals que combina períodes d’alta intensitat amb intensitat moderada o descansos actius. Es treballa força-resistència que combina exercicis anaeròbics i aeròbics. La diferenciació entre els tipus d’entrenaments vindrà donada pel temps de durada dels intervals, habitualment entre 30s-90s de treball.

 

STRONG

Combina moviments amb el pes del teu propi cos, amb l’objectiu de condicionament muscular, exercici cardiovascular i moviments pliomètrics sincronitzats amb música dissenyada per a que coincideixi amb cada moviment.

 

 

 

  CREMA DE CALORIES  

Amb el treball cardiovascular es millora el sistema respiratori i la capacitat pulmonar. Ajuda a cremar calories o mantenir el pes a ratlla.

 

CYCLING

Exercici cardiovascular d'intensitat alta amb l'objectiu de tonificar les cames i eliminar greixos sincronitzant la pedalada amb el ritme de la música.

 

ZUMBA

Activitat coreografiada d'alta intensitat que combina exercicis de condicionament físic amb passos bàsics de ritmes llatins.

 

 

 

      TONIFICACIÓ    

Milloraràs el teu to i la resistència muscular. Es realitza amb pes, resistència extra amb manuelles, bandes elàstiques...) o amb el propi pes.             

                              

ABD   

Sessions d'abdominals de 20 minuts perquè puguis complementar amb altres sessions.

               

TONIFICACIÓ       

Exercicis específics dels diferents grups musculars amb material de condicionament físic divers dirigit a augmentar el to muscular.     

                                              

TONO- BURN     (*)        

Activitat de tonificació combinada amb diferents treballs cardiovasculars i funcionals. L’objectiu de la sessió és combinar exercicis estàtics amb dinàmics.          

 

FULLBODY         

Ajuda a guanyar massa muscular, ja que es treballen tots els músculs en una mateixa sessió i es prioritzen els exercicis multiarticulars.

 

 

 

  MIXT (CARDIO+TONO)  

Activitats que milloren la condició física general, treballaràs totes les capacitats, tant cardiovasculars com musculars.   

                                              

CIRCUIT  

Entrenament cardiovascular i de tonificació amb diferents aparells i exercicis estructurats en estacions de treball.

 

GAC   

Sessió d'intensitat mitjana amb l'objectiu de tonificar glutis, abdominals i cames amb exercicis localitzats.

 

MULTIFITNESS        

Entrenament d'acondicionament físic amb l'objectiu de treball cardiovascular i/o tonificació combinant exercicis aeròbics i exercicis propis de sala fitness.

                                                              

TBC (Total Body Condition)             

Activitat d'acondicionament físic on es treballa tot el cos per millorar la capacitat aeròbica i el to muscular amb material: step, gomes, peses, barres, etc.             

 

FULLBODY

Ajuda a guanyar massa muscular, ja que es treballen tots els músculs en una mateixa sessió i es prioritzen els exercicis multiarticulars.              

 

 

 

  MOVIMENT CONSCIENT, PREVENCIÓ I RELAX  

Es fa èmfasi en un treball corporal conscient per millorar la flexibilitat, revitalitzar el cos i fer prevenció i manteniment de la salut.

 

PILATES

Treball conscient i integral del cos sense impacte articular amb finalitat d'incrementar la força, flexibilitat i estabilitat per millorar la postura corporal.

 

ESTIRAMENTS

Activitat de baix impacte dirigida a millorar la flexibilitat i la mobilitat articular de manera gradual.

                              

HATHA IOGA 

El Hatha Ioga, té per objectiu assolir el domini del cos i l'esperit a través de pràctiques físiques i tècniques de respiració i meditació.

 

 

 

  ACTIVITAT AQUÀTICA  

Els entrenaments dins l'aigua permeten reduir l'impacte, però treballant, de forma eficaç i completa, tant la resistència cardiovascular com muscular.            

                                              

AIGUAGIM   

Ajuda a tonificar els músculs, a millorar-ne l'elasticitat i la resistència, a enfortir el sistema cardiovascular, la respiració i corregir la postura.

                              

AQUA-XTREM (*)    

Més intensa que l'aiguagim on el format de la sessió pot variar en circuits, intervals o un treball mixta en l'aigua i terra d'intensitat alta.              

                                                                                             

 

 

  ESPAI NEDA  

La natació es la base per millorar la teva condició física. Et facilitem rutines, t'assessorem sobre els estils i els posem en pràctica amb la finalitat d'arribar als teus objectius.  Es requereix un mínim de nivell

 

(*)Intensitat alta.